Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Międzynarodowa Szkoła Letnia UNESCO Katedry im. Janusza Korczaka Pedagogiki Społecznej 2022 za nami


W dniach 25 maja – 4 czerwca 2022 r. odbyła się pierwsza międzynarodowa szkoła letnia UNESCO „Droga do integracji społecznej” (z dwóch zakładanych w Projekcie), organizowana przez Akademię Pedagogiki Specjalnej w Warszawie.

Wydarzenia odbywające się w ramach Szkoły Letniej ukierunkowane były na wątki międzykulturowe, wieloreligijne, poszerzające horyzont myślowy i tolerancję inności o podłożu kulturowym i religijnym. Program obejmował między innymi:

  • wykład inauguracyjny dot. uchodźców z obozów dla uchodźców w Libanie (prof. Edyta Januszewska),
  • wizytę w Ośrodku Kultury Muzułmańskiej w Warszawie wraz z wykładem i warsztatami,
  • wyprawę w poszukiwaniu śladów islamu w Warszawie,
  • zajęcia dot. badań partycypacyjnych z dziećmi ‘odmiennymi’ kulturowo lub religijnie od większości w klasie szkolnej czy przedszkolnej (dr Krystyna Heland Kurzak),
  • warsztaty dot. komunikacji wielokulturowej i dialogu religijnego pt. Diversity Forum (Dr Basia Vucic, UCL)
  • wykład Women in Islam and Ethical Research Issues (prof. Katarzyna Górak-Sosnowska, SGH),
  • zajęcia poświęcone roli związków zawodowym i reprezentacji mniejszości narodowych, etnicznych i religijnych (Dr Tore Sorenson, UJ).

Po więcej informacji zapraszamy na stronę internetową Katedry UNESCO im. Janusza Korczaka Pedagogiki Społecznej APS.

Kliknij, żeby obejrzeć fotorelację z wydarzenia.

#



Najnowsze publikacje